Від SMS до Facebook Messenger: як адаптуватися до нової реальності, в якій рулять соцмережі та месенджери

1
268
Картинка профиля Назар Гриник
Директор та власник агенції мобільного маркетингу LEAD9
Назар Гриник

Тренду використання месенджерів у бізнесі вже 2-3 роки. Чимало людей перейшло на Viber. Але він теж не панацея. По-перше, це відносно дорого, по-друге, недоступно малому і середньому бізнесу через високий поріг входу на платформу – від 60 000 повідомлень на місяць. Тому рекламодавці шукають ще доступніші варіанти, як-от Push через додатки. Але це поки не поширена тема, бо додатків чимало, а відсоток їх використання ще не дуже високий (~30% усіх власників смартфонів регулярно користуються додатками бізнесів, як-от доставка їжі чи гід по місту).

Тому слід більш уважно придивитись до найдинамічнішої соцмережі – Facebook з їхнім Messenger’ом. За дослідженнями, більшість людей радше напише бізнесу повідомлення (56%), аніж зателефонує.

Сьогодні майже 60% користувачів переглядає Facebook тільки з мобільних пристроїв (або, як кажуть, є mobile only), і ця соцмережа має чудову, але поки маловідому можливість – вести особисту комунікацію зі споживачами через стрічку новин і повідомлення. Як? Адже Facebook Messenger не пропонує прямих розсилок по своїй базі. А дуже просто! І головне – безкоштовно (ну, майже:).

Отже, як знайти саме свого споживача у соцмережі та провести там ефективну кампанію? Припустімо, у вас уже є база споживачів – номери телефонів, імейли, ID заходів на ваш сайт. І бажання перевести комунікацію з ними із супердорогих SMS, недешевого Viber на умовно безкоштовні Facebook і Messenger.

По-перше, слід актуалізувати базу – зробити деперсоніфікований пошук у Facebook за вашими номерами телефонів та імейлами і визначити, чи є там ця аудиторія і який профіль цих ваших споживачів (вік, стать, місто, батьківство, інтереси).

По-друге, сегментувати аудиторію і придумати, з яким повідомленням до неї вийти. Наприклад, якщо у вас раніше була вже кампанія по базі цих споживачів, то добре було б нагадати їм про це і запропонувати скористатися купоном до нової кампанії.

Далі – на основі даних профілю запропонувати кожному свою фішку; ідеально – мати пропозицію під кожну сегментовану групу, адже чоловікам 18–30 років з Києва може бути цікавим дещо інше, ніж їх одноліткам зі Львова. Перше повідомлення можна ще надіслати старим добрим SMS або через Viber – наприклад, особисте звернення, коротку пропозицію та лінк на лендінг Facebook, де вже підтягується більш персоніфікована комунікація на базі даних з профілю у соцмережі.

По-третє, обов’язково налаштувати в рекламі на Facebook опцію зворотного зв’язку Click-to-Messenger. Не всі про це знають, але така можливість є. І якщо споживач клікне на вашу рекламу, то автоматично отримає звістку в Messenger від вас, а коли – овва! – відповість на цю вашу звістку, то ви далі зможете переписуватися з ним особисто.

І це, на відміну від ваших звичайних витрат на рекламний бюджет, безкоштовно (ну, майже, бо все одно треба налаштувати і підтримувати бота чи найняти людину, яка оброблятиме повідомлення). Але це все ж копійки порівняно з бюджетом на розсилання SMS чи Viber.

В результаті у вас буде свіжа і актуалізована база споживачів, з якою в рази зручніше і ефективніше працювати через інтерфейси Facebook, ніж через старі добрі, але вже не такі маркетингово орієнтовані SMS чи Viber.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram

1 КОМЕНТАР

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here