Брайєн Ческі, Airbnb: «Важливі в житті речі – це не „речі“, а люди, взаємини, досвід»

0
77
Брайан Чески, Airbnb: «Важные в жизни вещи – это не „вещи“, а люди, отношения, опыт»

Брайан Ческі, творець інтернетсервісу Airbnb, який в деяких регіонах створив значну конкуренцію готельному бізнесу, зробив неможливе. Він запропонував незнайомим людям жити в будинках одне одного. І що найдивніше, його ідею підтримали. Ось ті мудрі принципи, які були його рушійною силою в такому незвичайному починанні, допомогли стати лідером та змінити світ.

1. Американська мрія – те, чого нас вчили, була такою: «вирости, купи машину, придбай будинок». Я думаю, що ця мрія повністю змінюється. Нас учили «не відставати від Джонсів». Тепер ми поділяємо майно з Джонсом.

2. Щодня я хотів би прокидатися і думати: «Сьогоднішній день – ще одна втрачена можливість зробити щось важливе». Коли таких днів набереться достатньо, ви починаєте відчувати, що ви нібито старієте, навіть якщо ви відносно молоді. Всі ми від природи є підприємцями, і бути прикутим до робочого столу – це не для нас.

3. Коли ви створюєте компанію, це більше мистецтво, ніж наука, адже це робота з чимось зовсім невідомим. Замість того щоб розв’язувати найважливіші проблеми, спробуйте вирішити проблему, яка є дуже особистою для вас. Ідеально, якщо ви звичайна людина, і ви щойно розв’язали для себе проблему, і, можливо, вирішили проблему для мільйонів людей.

4. Створіть щось, що сподобається 100 особам, а не те, від чого «начебто буде захоплюватися» мільйон людей.

5. Якщо ви хочете створити відмінний продукт, просто зосередьтеся на одній людині. Зробіть так, щоб ця людина отримала найзахопливіше переживання у своєму житті.

6. Речі, які важливі в житті, це вже не «речі». Це інші люди. Це взаємини. Це досвід.

7. Клієнти хочуть спробувати нові речі. А якщо ви зможете вижити, у вас буде менше конкурентів. Це як потрапити в епіцентр шторму. Якщо ви досить сильні, щоб вижити під час шторму, то ви можете дістатися спокійних вод уже наодинці.

8. Я не кажу, що все у світі працюватиме таким чином, але з Airbnb люди сплять в чужих будинках і в ліжках інших людей. Тобто існує певний рівень довіри, який необхідний для участі в цій системі, що відрізняє нашу послугу від послуг eBay чи Facebook.

9. Що мене здивувало – це не те, наскільки люди різні, а те, наскільки вони схожі. Є певні типи людей в Airbnb, і вони є в кожному місті світу – важливо лише те, що в деяких культурах прірва між поколіннями більше, ніж в інших.

10. Про що б не балакала преса, вони хочуть продовжувати балаканину тільки про це. Тому, замість питати себе: «Як я можу змусити їх почати говорити про мене?», з’ясуйте, як самому стати залученим в те, про що вони вже говорять.

11. У червні 2010 року я переїхав зі своєї квартири і відтоді я був переважно бездомним. Я просто живу в квартирах Airbnb і щотижня я переїжджаю в новий будинок у Сан-Франциско.

12. Офіс – це лабораторія, а зустріч з вашими користувачами – це як «робота в полі». Вам не можна просто залишатися в лабораторії. І йдеться не тільки про опитування користувачів щодо їхніх бажань, а про те, щоб спостерігати їхні дії.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here