Petcube залучив $10 млн у рамках фінансування серії A

0
119
Petcube привлек $10 млн в рамках финансирования серии A

Український стартап Petcube, який розробляє «розумні» пристрої для домашніх тварин, сьогодні оголосив про залучення чергового раунду інвестицій у розмірі $10 млн. Інвесторами в рамках фінансування серії А стали Almaz Capital, AVentures, Y Combinator та ін.

Компанія використає отримані кошти для розробки нових продуктів, розвитку маркетингу та розширення дистриб’юторської мережі в Північній Америці та на світовому ринку загалом.

«Це вже третя інвестиція AVentures Capital в Petcube з 2015 р. Тоді ми були першими, повірили в команду і навіть зробили виняток, проінвестувавши в проект, у якого на той момент не було продажів, але була успішна кампанія на Kickstarter та інтерес з боку потенційний користувачів», – розповідає керівний партнер фонду AVentures Capital Андрій Колодюк. З урахуванням цього, третього раунду, загальна сума інвестицій AVentures у Petcube склала $1,5 млн.

Petcube створює інтерактивні відеокамери, які дають змогу власникам домашніх тварин дистанційно спостерігати за своїми улюбленцями, розмовляти з ними, грати і годувати, а також піклуватися про їхні безпеку і здоров’я. Продукти компанії відзначено престижними міжнародними нагородами.

Euromonitor оцінює світову індустрію догляду за домашніми тваринами в $110 млрд; за прогнозами, цей показник зросте до $128 млрд до 2022 р., переважно завдяки категорії Connected Pet.

«Через п’ять років понад 40 млн домашніх господарств матимуть пристрої для комунікації з домашніми тваринами. Це половина всіх тварин у Сполучених Штатах, – говорить Ярослав Ажнюк, CEO та співзасновник Petcube. – Під’єднуючи тварин до інтернету, ми розробляємо пристрої та програмне забезпечення, які дозволять нам краще зрозуміти їх, краще дбати про їхнє здоров’я, добробут і безпеку».

Клієнти Petcube – активні користувачі категорії Connected Pet. Понад 100 000 власників пристроїв Petcube спілкуються зі своїми домашніми улюбленцями дистанційно в середньому вісім разів на тиждень і витрачають на розмови 50 хв на тиждень.

Камери Petcube доступні в більш ніж 18 країнах і продаються в майже 5 000 торгових точок у Північній Америці, Європі та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, а також онлайн на сайтах Petcube.com та Amazon. Petcube запущено 2013 р. завдяки Kickstarter, це одна з найдинамічніших компаній побутової електроніки у сфері Connected Pet.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here