Майже половина України перейшла на смартфони та месенджери

Майже половина України перейшла на смартфони та месенджери
Фото: Depositphotos

Смартфонами із сенсорними екранами зараз в Україні користується 45% дорослих жителів. Про це «Дому інновацій» повідомили в агентстві мобільного маркетингу LEAD9, яке провело відповідне дослідження за участю Київського міжнародного інституту соціології.

За останні два роки частка смартфонів в Україні зросла на 26%, а до 2020 р. може перевищити 70%.

Абсолютна більшість власників смартфонів (91%) користується месенджерами. Номер один в Україні – Viber, його використовують 85% власників смартфонів. Далі в лінійці популярності у наших співвітчизників перебувають: Facebook Messenger (45% опитаних), Skype (33% користувачів) та інші месенджери, включно з операторськими (до 20% респондентів).

Найчастіше користуються смартфонами, а отже й мобільним інтернетом, люди у віці від 18 до 30 років. У цій категорії проникнення смартфонів становить більше 85%, при цьому майже всі ці люди регулярно використовують різні мобільні додатки (91% респондентів).

«Саме ці користувачі насправді і є трендсетерами (визначають тренди. – Ред.) в Україні, на них орієнтовано 80% мережевої реклами. Але саме ця категорія користувачів є найбільш складною для маркетингу, оскільки активно використовує мобільні технології для перевірки будь-якої одержуваної інформації», – розповів директор LEAD9 Назар Гриник.

Зростання кількості користувачів смартфонів зумовлено кількома факторами. По-перше, розвитком мобільного інтернету: за останні два роки мобільні оператори «Київстар», Vodafone і lifecell покрили 3G-мережею території, на яких проживає майже 80% населення країни. Крім того, ринок заповнили дешеві моделі смартфонів, а оператори відкрили партнерські програми з торговельними мережами. Також свою роль зіграло те, що в Україні значний за обсягом сегмент early adopters – тобто людей, які починають використовувати нові товари й послуги відразу після їх появи.

З огляду на цю статистику, для ритейлу сектор мобільної реклами стає дедалі важливішим, переконані в LEAD9. Адже в мобайлі існує таке поняття, як спрямований геотаргетинг, який дає змогу відстежувати місце перебування споживача.

Також в Україні набирає популярності мобільна реклама, спрямована на геопозиціонування користувача. Цим трендом зараз «бавляться» мережеві кав’ярні й магазини, сервіси таксі й навіть кінотеатри. «Але це вже дані іншого дослідження», – підводить риску Назар Гриник.



Leave a Reply