Відомий український фешн-стартап Cluise закрився

Відомий український фешн-стартап Cluise закрився

Український стартап Cluise, який в минулому році отримав $300 тис. інвестицій від засновника Depositphotos Дмитра Сергєєва, припинив роботу. Повідомлення про це з’явилося на офіційній сторінці Cluise в соцмережі Facebook.

«Нашій команді довелося прийняти таке складне рішення виходячи з неможливості фінансувати, розробляти і підтримувати наш продукт», – йдеться в повідомленні компанії.

За даними джерел «Дому інновацій», подальша робота над додатком вимагала значних інвестицій при не зовсім зрозумілій бізнес-моделі.

Cluise надавав послугу підбору щоденного гардероба, засновану на алгоритмах штучного інтелекту. Користувачам пропонувалося сфотографувати свій одяг і завантажити фотографії в мобільний додаток Cluise. Потім програма аналізувала цей гардероб і видавала кращі рекомендації, як поєднувати речі. Крім того, користувачеві пропонувалося доповнити цей образ аксесуарами з інтернет-магазинів, з якими співпрацює Cluise.

Всередині програми Cluise віртуальний гардероб також був передбачений функціонал соціальної мережі, куди користувачі викладали готові образи.

До моменту закриття додаток мав близько 300 тис. користувачів. Більшість з них – в США і Європі. Найактивнішою аудиторія була в Італії, Франції, Нідерландах.

Про український стартап писали такі відомі світові видання як Washington Post, Stylist.co.uk і TheStar.

Засновниця Cluise Людмила Небожак продовжила працювати з командою Depositphotos над новим проектом фотобанку – Crello. Це графічний редактор, за допомогою якого можна створювати шаблони і редагувати зображення онлайн.