З певного часу візуалізація даних стала абсолютною необхідністю для тих, хто прагне швидко, цікаво та доступно донести інформацію. Про це говорять маркетологи та SMM-фахівці, менеджери з роботи з клієнтами та звичайні користувачі соціальних мереж. Зображення у Facebook отримують на 53% більше лайків, ніж текстові публікації. Справа не лише в тому, що людина через фізіологічні особливості краще запам’ятовує повідомлення, яке супроводжується «картинкою».
Вчені (так-так, ті самі британські!) з’ясували, що з розвитком цифрової культури практично всі ми перетворюємося на «візуалів». Якщо для вас важливо бути почутими та поміченими, потрібен візуальний контент.
Веб-ресурс про інновації в Україні та світі
Сьогодні я з гордістю представляю важливу частину великого проєкту – сайт про інновації в Україні та світі. Чому лише частину? Тому що попереду на нас чекає відкриття «Дому інновацій» – першого в Україні медіа-центру, який популяризує науку та інновації.
Наша особливість – це відео.
На відміну від інших, ми створюємо додаткові канали взаємодії. У «Домі інновацій» учений або стартапер зможе зняти презентаційний ролик чи сюжет про свій винахід, провести міжнародний відеобрифінг, зустрітися з однодумцями на конференції чи круглому столі, організувати свій майстер-клас або повчитися у запрошених гуру.
При цьому ми принципово не хочемо конкурувати з іншими інноваційними проєктами. Чим більше в Україні буде «просунутих локацій», тим краще для всіх. Резиденти хабів, коворкінгів і креативних просторів завжди можуть скористатися нашими можливостями для продакшену – ми відкриті для всіх.
Як народилася ідея створення «Дому інновацій»
Можна сказати, вона гуділа в повітрі. Українці вигадують, створюють, а часто й успішно продають унікальні речі, але інформацію про наших майбутніх Ілонів Масків досі доводиться збирати по крихтах. Ба більше, більшість переконана, що Україна сильна лише в ІТ. Це не так.
Ви здивуєтеся, коли на цьому сайті наша редакція розповість вам, скільки відкриттів і винаходів світового рівня є в українських біологів, хіміків, фізиків та інженерів.
На жаль, в Україні досі не було спеціалізованої інформаційної платформи, де інноватори могли б постійно вести діалог із журналістами та блогерами й разом просувати сучасний імідж країни. Амбітна мета всієї нашої команди – заповнити цю прогалину.
Напевно, багато хто запитає, чому в наш непростий час я готовий інвестувати в непрофільний актив. Відповідь проста. Тому що я вірю в Україну, нашу технологічну перевагу та успішне майбутнє країни. Тому що наш проєкт уже підтримують ті, хто причетний до створення цього майбутнього.