my-otkrylys

З певного часу візуалізація даних стала абсолютною необхідністю для тих, хто прагне швидко, цікаво та доступно донести інформацію. Про це говорять маркетологи та SMM-фахівці, менеджери з роботи з клієнтами та звичайні користувачі соціальних мереж. Зображення у Facebook отримують на 53% більше лайків, ніж текстові публікації. Справа не лише в тому, що людина через фізіологічні особливості краще запам’ятовує повідомлення, яке супроводжується «картинкою».

Вчені (так-так, ті самі британські!) з’ясували, що з розвитком цифрової культури практично всі ми перетворюємося на «візуалів». Якщо для вас важливо бути почутими та поміченими, потрібен візуальний контент.

Веб-ресурс про інновації в Україні та світі

Сьогодні я з гордістю представляю важливу частину великого проєкту – сайт про інновації в Україні та світі. Чому лише частину? Тому що попереду на нас чекає відкриття «Дому інновацій» – першого в Україні медіа-центру, який популяризує науку та інновації.

Наша особливість – це відео.

На відміну від інших, ми створюємо додаткові канали взаємодії. У «Домі інновацій» учений або стартапер зможе зняти презентаційний ролик чи сюжет про свій винахід, провести міжнародний відеобрифінг, зустрітися з однодумцями на конференції чи круглому столі, організувати свій майстер-клас або повчитися у запрошених гуру.

При цьому ми принципово не хочемо конкурувати з іншими інноваційними проєктами. Чим більше в Україні буде «просунутих локацій», тим краще для всіх. Резиденти хабів, коворкінгів і креативних просторів завжди можуть скористатися нашими можливостями для продакшену – ми відкриті для всіх.

Як народилася ідея створення «Дому інновацій»

Можна сказати, вона гуділа в повітрі. Українці вигадують, створюють, а часто й успішно продають унікальні речі, але інформацію про наших майбутніх Ілонів Масків досі доводиться збирати по крихтах. Ба більше, більшість переконана, що Україна сильна лише в ІТ. Це не так.

Ви здивуєтеся, коли на цьому сайті наша редакція розповість вам, скільки відкриттів і винаходів світового рівня є в українських біологів, хіміків, фізиків та інженерів.

На жаль, в Україні досі не було спеціалізованої інформаційної платформи, де інноватори могли б постійно вести діалог із журналістами та блогерами й разом просувати сучасний імідж країни. Амбітна мета всієї нашої команди – заповнити цю прогалину.

Напевно, багато хто запитає, чому в наш непростий час я готовий інвестувати в непрофільний актив. Відповідь проста. Тому що я вірю в Україну, нашу технологічну перевагу та успішне майбутнє країни. Тому що наш проєкт уже підтримують ті, хто причетний до створення цього майбутнього.

Оцінити публікацію

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я